Onsdag


Så här fint är det här ute jag är en riktig vatten människa, synd att det saknas hav i Linköping


Detta gav min lillasyster mig, utan någon speciell anledning! Hur sött som helst!


Läs på paketet, jag tycker det är ganska roligt att det står norrländska landskap och närhet tillsammans






såhär snygg har jag varit störredelen av min vistelse här... fresh..


När mina föäldrar lämnat mig för mitt öde här ute så kom Linda och hälsade på, vi tog en utflykt hit (det är vår båt som jag och min systerhar döpt till Åbäket).


Här är den vatten rädda Linda som både åkte båt och badade! Fem av fem toasters!


Vår lite lätt lutande uppfart


Den här fina "skylten" har jag målat, avancerat värre... eller..



Det är där stugan ligger


Skogen på riktigt! Vilket underbart ljus eller hur!

Ciao Belli è tutti per questa volta

Kommentarer
Postat av: Josefine

ohh vad mysigt du har det gumman=)

2009-07-01 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0