Internät under infravärman!

Nu sitter jag och tittar på havet från verandan, det är fortfarande ljust ute så man ser andra sidan av sundet! Det är mysigt och nu har min familj gått och lagt sig. Det är skönt med lite lugn och ro. Det är en lite stuga och nu har vi varit här i snart 7 dagar, det är det längsta jag har umgåtts med dem på länge. På torsdag blir det rekord, jag var inte ens hemma 10 dagar över jullovet.

Nu har jag hållit på så länge med inlägget att det faktiskt har börjat skymma lite… men bara lite.

Nu har jag kommit fram till att jag har blivit lite trött på min familj. Ioch  med att vi inte har bråkat än vilket är lite underligt. Det brukar vanligtvis ta tre dagar. Men då är det väll läge att hålla sig borta så det håller sig tills på torsdag!

Du ska jag snart gå och borsta tänderna… men bara snart.

Ciao belli


Kommentarer
Postat av: Linda



Vad mysigt du verkar ha det =)

men vill du att jag ska komma och hålla dig sällskap senare i veckan?

2009-06-22 @ 09:27:41
URL: http://korvstroganoffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0