Norrland

Nu sitter jag hemma hos Linda i Älamdsbro. Jag skriver lite nu. Men ett mer utförligt inlägg kommer komma. Med bilder.
Som nämnt ovan så är jag i Norrland, i skogen i vår stuga. Här finns det förövrigt lite lustiga saker så som enorma rosa kaniner med hagelbössor, och kolektautomater. Det vill säga kortautomater till kollekt i DOMKYRKAN i Härnösand.
En annan sak är att den här delen av Sverige är foppatofflornas och träningsoverallernas förlovade land!
Man kan se ut hur som helst och det finns alltid någon som ser värre ut!

Igår var det midsommarafton och Linda, Becci, Josefine och jag åt mat och cheescake! När Josefine gick för att jobba hyrde vi film och tog fram chipsen! Sedan var vi i trans, tre tjejer och Twilight! Jag behöver inte säga mer men det märks att det är kvinnor som har gjort filmen! Se den!

Ciao belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0