Shopping skryt!

Idag var jag ungefär 40 min sen till grupparbetet. Av någon mystiskt underlig anledning kan jag inte komma i tid om mötet är kl 10. Kl 9 då är jag i tid 11 kanske jag kommer i tid...
Det gick bra, vet inte om jag tillförde särskilt mycket, men jag läste grupp c3s rapport åtminstone.  Sedan bar det av hemåt och givet vis eftersom det var sjukt fint väder igår var det snorkallt när jag skulle cykla hem.

Efter att Jag hade ätit och snackat skit med Josse så bar det av mot stan!

Jag fyndade (mitt planerade fynd) en röd Kånken, som jag älskar lite grann allt. Jag fyndade även ett par röda skor! Det var en röd dag idag med andra ord!

Jag är sjukt nöjd, sedan fick jag lite besök. Sedan bakade jag kaka till korridoren förde var de värda!

Ciao belli!


Kommentarer
Postat av: Linda

En röd kånken! Vad fint! Har också funderat på att skaffa mig en grön eller blå. Då blir vi likisar, haha=)

2009-06-03 @ 09:52:36
URL: http://korvstroganoffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0