23:50

Ikväll var det quiz på Harrys som gällde och vi var lätt bäst! (kanske inte) Det var trevligt! Musik, öl och goda vännerssällskap är ju alltid toppen! Dessutom en kopp te på det är bara bättre!

Nu sitter jag och väntar på att min tvätt ska bli klar, äntligen har jag fått tummen loss och slängt in tre tvättar. Det blev bara tre sedan tog tvättmedlet slut...
Men mamma och pappa kommer upp om en och en halv vecka, och då ska det storhandlas.

Nu har jag bestämt mig för att stanna i korridoren nästa år med, vi är fyra som stannar. Kanon! Så nu ska jag fixa till det, för då är det värt att anstränga sig! Desutom kommer mamma och pappa ta med sig bokhyllor upp så jag kan få riktiga bokhyllor... tredjegången gilt!

Imorgon är det kravall, tur att min mobil har lagt av det är både bra och dåligt, på fyllan är det bra då skickar jag inga fyllesms. I vanliga fall är det dåligt eftersom jag kan inte riktigt få tag på folk, det roliga (läs lustiga) är att folk kan ringa mig (ibland) men jag kan inte ringa dem (Jag har pengar på kontantkortet).
En annan sak är att jag ska lyckas klämma in en klassfest, en förfest och en kravall imorgon, men efttersom jag är jag så går det, eller så har jag däckat på klassfesten...  Dessutom ska jag innan allt detta lyckas inhandla tyg, och jag har inte fått tag i någon "skarfs" än. Lite jobbigt, det borde ju vara ganska lätt eftersom det finns en i huset bredvid. Men men.
Nä nu ska jag göra något annat

Ciao belli



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0