Bye bye TVÄS2 and PA2 here we come!

Ja idag var dagen D. Just det tentan för TVÄS2! Om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte alls hur det gick, men vad säger vi mia, en bra övning till omtentan?

Det känns enormt skönt att ha det överstökat, en av mina stenar har släpts från mitt bröst.

Jag hade tänkt varit jätte produktiv och tvätta, men jag var tvungen attt ringa telia och jag hamnade i telefonkö (yeey) "vänte tiden är ca 5 min" yes tänkte jag men sedan "du har plats nummer 29 i kön" happ, så då var det bara att vänta, skriva lite listor. Jag kan ju säga att det tog längre tid än fem minuter!

Jag känner mig ganska pigg och lättad men saker och ting moler fortfarande i bakhuvudet och i magen. Men men, har man saker att göra så tänker man inte så mycket.

Ciao belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0