***

Måndag. Jag har blivit en riktigt fena på att försova mig, eller snarare att stänga av klockan istället för att snooza. Vilket resulterade i att jag vaknade 06:20 och min buss gick 06:45. Men jag klarade det! Ja, mina damer och herrar måste säga att jag till och med såg helt ok ut. inte som omjag hade 25 min på mig att fixa iordning mig själv och leta upp mitt liv.

Därefter var det tåg till Mantorp för VFU, vi var klara vid 12 och tog tåget tillbaka 12:14 (udda tågtider är alltid roligt). Därefter gick jag och till Myrorna för att hitta något med batik på, och jag lyckades, det är inte så snyggt men det är batik! Sedan var det att sätta sig på bussen hem till Ryd.

Med tanke på att jag inte han med någon frukost så vill magen ha lite mat. Så jag åt riktig mat första gången på länge. Det behövdes. Nu ska jag äta en Kiwi och powernapa lite innan pluggandet ska börja för att sedan avlösas med möte.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är "batik"?

2009-03-16 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0