Lördag!

Jösses! Nu är jag äntligen hemma.. eller jag har väll varit det i typ 20 minuter. Det var segt att komma upp i morse, men när jag väl var ute så var det vår, solen sken och det var hyffsat varmt. Jag kom in på hemköp det var inte mycket folk, inhandlade pajindigrenserna. för att sedan traska hem. Satte igång med pajen på direkten. Det blev lite inprovisation men men, det har väll ingen dött av.
Jag skulle träffa blåsflickorna kl 12, kl 12 tog jag ut pajen ur ugnen. Sedan så bytte jag snabbt om till blås kläderna letade upp mitt senaste förvärv i huvudbonad, en gloria, jag är ju så oskyldig så jag tycker att den passar mig. Hemma hiss Linda-Mari blev det massor med mat, sång och lagom apfel.
mötet öppnas 15... sedan gick det utför. Säga vad man vil om blåstet så håller de hårt på mötesformalia och såvidare, och mötena är väldigt seriösa... faktiskt så seriösa att kl 2230, var mötet klart och vi lämnade C3... Inser ni hur lång tid 7,5 timme är.  speciellt när min mobil dör i början av mötet så jag kan inte ens skicka små uttråkade sms. Desutom verkar det som om mina föräldrar vill ha tag i mig eftersom jag hade ett antal missade samtal, och sms från dem. Så jag får ringa dem i morgon bitti!
Nä nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0