Måndag morgon och solen skiner

Då var helgen över och dags för en ny vecka med en ny kurs. Helgen her varit rolig med mycket häng. Vår FOUL docka blev visserligen brutalt mördad, vilket vi sörjer djupt.


Här ser vi bovarna!

Vi har även visat våra sanna jag (kanske) på Dömd eftersläppet. Då vi var utklädda till töntar/nördar. Vi var väldigt snygga!

Jag och Linda i våra finaste kläder, det var ju fest!

En spexig sak med helgen förutom flams och trams, är att jag impulsköpte en soffa! Så nu efterlyser jag lite bärhjälp! Den är inte så stor så man skulle kunna ta den på bussen, om inte annat bara för att se hur folk reagerar på en soffa i en buss! Jag tänkte lägga upp en bild på soffan,men eftersom min mobil inte fungerar helt pga förklarliga anledningar kan jag inte få över bilden hit, men det kommer komma upp bilder på den snart!

Ciao Belli

Kommentarer
Postat av: Ruff

Fast nu ser det ju ut som om jag är en av bovarna. Jag försökte ju rädda dockan...

2009-03-30 @ 15:41:06
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0