Måndag... på dåligt humör.

Nu är jag äntligen framme. det tog visserligen lite längretid än jag trott. Jag tänkte skriva en lista på saker som förstör en dag.
- Stiga upp och inse att det inte finns några rena kläder (bara de där som man alltid har på sig när det börjar sina i garderoben)
- Ringa till Canada utan att de svarar
- Vara sen
- Inse att cykel låset har frusit/gått i sönder alternativt båda.
- Cykellåset är av modell större så det kommer knappast gå att klippa av det
- Gå till Campus
- Bli omgådd av en 75+ gubbe
- Att inte ha någon att äta lunch med
- att ha tenta på onsdag (väll?) och inte alls veta vad kunskap är...

Jag tror jag behöver en kram! Nu ska jag försöka omvända min negativa energi till produktivitet och plugglädje, önska mig lycka till!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0