Mina damer och herrar hon har gjort det igen!

Jag är ju som en del kanske har märkt lite lätt valhänt, somliga kanske skulle kunna säga att jag är lite tappad. Det kan jag hålla med om när man lyckas med lite för yviga gester tappa (kasta) mobilen från översta våningen i Key.
Känns bra att jag nu har tappat min dator och min mobil. Skillnaden är att mobilen föll frånmycket högre höjd samt att den höll för fallet (typ).
jag ska ju leta ny mobil i vilket fall,men de gamla håller ju bättre, som vi har fått erfara nu. En grej är ju ganska läskigt, tänk om jag hade tappat den kl 12 och inte typ 17 då hade någon stackare kunnat fåden i huvudet och det hade ju inte varit så bra.

Nä nu hoppas jag att hg kan lasta in det som ska lastas in i lastbilen så den kan köra bort hätifrån och så de kan stänga dörren till hg så jag slipper höra umbrella.

Gonatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0