Myskväll med film

Idag har vi varit i key och grupparbetat, det tar alltid lång tid för oss. Vi har en jätte bra förklaring: Om man inte trivs i sin grupp så jobbar man snabbt så man ska slippa gruppen. Vi fungerar bra i vår, så vi pratar massor och då går det lite långsammare. Tur att vi har Rasmus som skriver "så fint".

Efter det tänkte jag cykla ner på stan, men det är för kallt så jag gick hem och jag har kollat efter en ny mobil, men det är så svårt och jag vet inte vad jag ska leta efter så jag väntar på att pappa ska ha bestämt åt mig. "Pappas flicka" det är jag i ett nötskal. Visst jag lär mig sakta men säkert.

Nu har jag börjat att sortera mina papper och tidningar, men det är inte så ölätt när man inte har någon mapp att ställa dem i. Jag som inte vill (läs: orkar, vill vill man alltid) ta mig till IKEA.

Nu ska jag fortsätta röja lite, och kanske diska. För sedan är det kvalitetstid och film som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvalitetstid som blev kvantitetstid ;)

2009-03-06 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0