Slöjd och spons

Idag har jag haft slöjd. Det var roligt! jag gjorde en liten drake, de flesta lyckades göra ungefär två eller flera stämplar.. men inte jag för jag tyckte att det var en jättebra ide att göra något riktigt pilligt. Men den blev jätte fin!
Efter slöjdandet cyklade jag hem, och satte mig framför datorn för att ladda ner alla texter som jag inte har laddat ner.. DVS alla. när jag fått upp skolverkets sida så ringer Joel, och då var det sponsrunda på stan som gällde. Det gick inte så bra heller, men jag stannade på stan och fyndade lite, det behövdes (kanske).

Så nu är det råplugg kvällen ut för min del. Eller åtminstonde försök till det. Jag saknar ju självdiciplin så får se hur det går.
Men jag ska försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0