Snart dax för tupplur!

Klockan ringde i morse på tok förtidigt! 05:20! Det är inte alls okej. Sedan var det att samla ihop sig för att ta sig till Mjölby. Dagen har dessutom varit totalt värdelös. Suttit med på en fysiklektion som var jätte tråkig, läraren kunde visserligen fånga "publiken" men som jag tidigare konstaterat är inte fysik min grej. Där efter hade vi språklabb det var roligt. Ganska skoj att sitta och prata med malin som satt längre bort i klassrummet. Tänk vad dagens teknink kan åstakomma (för annars kan man ju bara prata med folk ansikte till ansikte). Efter lunch hade vi tekniskgrunkurs- mojs, och det var det absolut tråkisgaste jag har varit med om! Jag kan inte ens beskriva det. Men jag är ju överlycklig över att jag inte gick teknink på gymnasiet! Efter det var det tåget tillbaka till Linköping, en sjukt ovärd dag!

Nu ska jag nog sova en stund innan mötet, så jag inte blir så grining.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0