Söndag del 2

Jag har faktiskt städat och grupparbetat idag. Även möblerat om... om man räknar en flytt på sängen som om möblering så har jag det. Det blev ganska stor skillnad faktiskt. Känns större.. lite åtminstonde. Sedan har jag varit på rep och det var riktigt kul börjar hänga med ordentligt nu. Jag ska googla efter hur man bygger akord i b skalan.. för jag kan bara i # och det blir lite jobbigt om jag skulle åka på ett solo...

I morgon är det VFU som gäller och tåget 07:10... När  min klocka ringer kommer jag tänka på er som har VFU i Linköping, kanske skicka väcknings sms... eller så är jag snäll och go och sjuckar det på tåget vem vet...

Nä om man ska packa väskan, bestämma klädsel och kanske gå och lägga sig....
Ciao

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din blogg till Veckans Blogg, kanske är det dig vi länkar till!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-15 @ 22:05:20
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0