Torsdag i bibblan

Idag är det biblan som gäller!
Jag har just försöktt ladda mit peyexkonto. Det skulle nog gå betydligt lättare om jag faktiskt kom ihåg inloggningsnamn och lösenord.. eller åtminstone något av dem. Men nej, varför ska saker gå lätt?

Så nu får jag vänta 5 min innan jag försöker på nytt att hacka mig in till mitt eget konto. Nu har jag kommit på min användarnamn åtminstonde, men mina 5 min har inte gått än tydligen... Konstig tidsuppfattning den där sidan har.

Då kan jag skriva om något roligt istället, eller roligt något jag tycker om. Mina skarfsar! Här är några på min skarfshängare!


Några av mina skarfsar.. Jag använder dock inte alla (typ den orangea)

Nä nu ska jag återvända till antingen plugg eller hackning av konto!
Ciao Belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0