Usch...

Nu har jag hela sängen full med kläder. Det blir lite som vanligt när jag drar igång med ett projekt, jag börjar sedan tröttnar jag. Men jag måste röja upp här innan jag blir galen.Här kommer några bilder på vad jag har att jobba med. Plus att det vinns mer tvätt i tvättstugan att hämta.


Det ser inte alls mycket ut på bilden, men det är faktiskt en del...


Här är lite mer, bla de byxor som jag har "ärvt" av min mamma (de brunaktiga överst i högen)

En sak jag noterade när jag fick tillbaka min kamera från Carro var att man hittade lite bilder som inte var tagna på kravallen ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

jag tog jättemånga fler men någon bad mig ta bort dem :p

2009-03-05 @ 14:07:25
URL: http://carolinewisen.blogg.se/
Postat av: Nils-Benjamin

va!? vem är denna någon? har du träffat en kille heidi?

2009-03-05 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0