Lördag (fast nu är det ju söndag)

Idag har varit en lång och en kort dag på samma gång. Jag har solat hjälpt Mia att flytta. Nu bor vi typ grannar i vårat älskade fylleryd!

I fredags var det Slöjd für alle och det var kalas roligt. Vissa fulla pateter (kanske inte paterter) var drygare an andra. Man jag och Jossan hade skoj på Bonde söker fru stationen! Ibland iallafall... Åtminstonde sista omgången!

Det har hänt massor och jag vet inte vad jag ska skriva. Men nästa vecka blir kul den med. Sektions aktivas och TOUR!!

Ciao Belli

Kommentarer
Postat av: Ruff

(måste bara påpeka att namnet Fylleryd i studentsammanhang inte syftar på Ryd utan på en speciell korridor i Flamman. Mia har därför blivit en av alla vi barn i fyllebyn)



;)

2009-05-31 @ 10:15:54
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0