Onsdag!

God lunch på er.

Idag har jag grupparbetat med min grupp (det vore ju ganska konstigt om jag grupparbetade utan den). Nu har de gått för att värma/köpa mat. Jag sitter mitt i ett hav av psykologer och vaktar våra saker. Lite läskigt, jag bara väntar på att de ska komma och analysera mig.

Idag börjar SOF, kalaskul tycker jag! Dessutom ska vi spela på trappan och jag är sjukt pepp. Jag borde nog leta upp ett par knäskydd, eftersom det gick ju inte så bra sist vi spelade där.

Idag när jag ska fara och flänga saknar jag min cykel, och jag har insett att det är ganska jobbigt att gå överallt när man ska fram och tillbaka till Campus ett par gånger om dagen. Visst jag behöver ju vardagsmotionen men jag behöver tiden med. Hoppas ni kommer till trappan, jag tror det kommer bli roligt.

Ciao Belli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0