Tillbaka till verkligheten

Nu är SOF över. Har nyss kommit hem från sista spelningen, familjekonserten i trädgårdsföreningen.  Vi blev tillsagda att komma dit så tidigt vi orkade, för det händer att vissa orkestrar struntar i den sista spelningen, och då får man spela tidigare. Så var fallet. Men jag och Moa kom dit ungefär halv 1. Fikade lite sedan sov jag i drygt en timme. Jag sov alltså på gräsmattan i parken. Det var riktigt skönt faktiskt.

Den här veckan har varit helt otrolig, den har visserligen känts som ungefär tre, men det har varit sjukt roligt. Det har hänt massor av roligt så mycket att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva här.

En sak är säker hör jag ”moskow” inom den närmsta framtiden kan det hända att jag får ett smärre anfall. (För er inte orkesternördar, den är väldigt poppis att spela).

Nu ska jag ta tag i det som faktiskt kallas livet, det där som har glömts bort under veckan! Dessutom ska det bli skönt att ha på sig vanliga kläder och att inte släpa runt på saxen!

Ciao belli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0