Fredag!

Idag skiner solen och det är kallt! Riktigt mysigt höstväder. Jag har spenderat min förmiddag nere på stan coh jag är så oerhört nöjt över att Lagerhaus äntligen har öppnat i Linköping. Jag kanske är lite bortskämd med Lund och Malmö. Men nu har den kommit hit (jag kan nästan säga att den är en av mina favorit afferer).
Jag fyndade två temuggar eftersom jag redan har slängt två, och de sista två är lite trasiga, nu slog det mig varför köpte jag inte fyra när jag ändå var där nere. Ja. Jag hittade även två kokböcker och nya fina lila lakan! Yey!


Kommentarer
Postat av: caroline

va! vardå? ååååh sjukt kul!

2009-10-02 @ 16:16:27
URL: http://carolinewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0