Tisdag

Idag har varit en konstig dag, jag missade lite att jag hade lektion kl 8 i morse, typiskt dåligt. Des som är ännu sämre är IKEA, jag har haft min säng i 9 dagar. När jag skulle sätta mig och knyta mina skor gick en bräda av under sängen. Kul! Det var inte det att jag hoppade i den, och det är inte precis så att jag väger 300 kg. Då hade jag förstått det. Men nu är det så att den 9 dagar gamla sängen är trasig. Dessutom har den 25 års garanti. Men när jag Chattade med "Anna" på IKEAs hemsida tyckte hon att jag skulle komma in med den och kvittot och reklamera den. Då sa jag till anna att jag vill prata med en riktig person. Då fick jag chatta med Annika och hon finns nog på riktigt. Hon tyckte också att jag skulle ta den tillIKEA och rekla mera den, då informerade jag att jag inte kan flytta på en 120 säng själv, och att jag inte har tillgång till en sådan bil. Då fick jag nummret till den riktiga kundtjänsten. Så när jag har fått kvittot av mina föräldrar ska jag tvinga hit dem med en ny säng!

Fast det har varit en bra dag med, jag har tackat ja till en lägenhet. Så börja träna upp lyft musklerna för nu ska det flyttas, hela en trappa upp i huset!
Jag är riktigt pepp påatt ha en egen lägenhet! Visst min korridor är sjukt trevlig men något eget är ganska trevligt. Dessutom kommer jag och Jos bli grannar... isch. Så var redo för den 1:a dec är stora flytt helgen!

Ciao belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0