Måndag!

Denna här måndagen har varit riktigt kass (om man bortser från vissa jusa punkter under dagen).
Att komma hem till korridoren och det ser fortfarande ut som ett meck!
Att inse att man inte har några rena kläder.
Att inse att man hade ganska mycket som skulle vara gjort till morgondagen.
Att gå till tvättstugan och upptäcka att alla maskiner är upptagna.
Att datorn bestämmer sig för att spontanuppdatera sig.
Att se att tvn är upptagen av fifaspelandes korridorsgrannar. (jag ogillar fifaspelet starkt)
Att gå ner till tvättstugan igen och se att två stycken han före mig.
Att konstatera att jag antagligen kommer få bära mina möbler själv till förrådet.
Att se att jag fortfarande inte har fått någon VFU mentor.

Ja den här dagen kunde varit bättre!

Men då behöver inte morgondagen vara mycket bättre för att vara kanonbra! Det ser lovande ut redan nu!

Fråga: Hur lång tid behöver man om man ska tvätta och det skall helst vara tort till kl 10? Den igentliga frågan är: När ska jag gå upp?

Ciao belli!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, vad jobbigt med förrådet, jag hoppas verkligen att du hittar någon som kan hjälpa dig! Hade mer än gärna ställt upp om det inte vore för VFU'n.

PUSS

2009-09-22 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0