Nämen hade jag en blogg?

Ja, tydligen. Det har ni arma läsare väll märkt av att det inte har varit några uppdateringar här inte. Men det kanske blir bättre på den fronten, kanske. Får se.

Men jag kan ju berätta om min nya favorit lektion. Konversation. Det är prata på franska, sjukt kul när de flesta pratar väldigt flytande, för då har jag kortfattat en lektion som innebär snacka skit skvallra prata hur mycket somhelst bara det är på franska. Och i det här fallet är det chill för alla kan prata hyffsat!

Nu ska jag ta och knyta mig för jag har stora planer för morgondagen visserligen vet jag inte om den räcker till. Vi får se! Paj ska det bakas iallafall!

Ciao belli et a plus mes amis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0