Fradag

Nu sitter jag och kämpar med min hemtenta, den är inte svår jag kan bara inte få ner det jag vill på pappret (i datorn), jag förstår inte det har varit så med allt som jag har haft nu med franskan. Varför kan jag inte ordbajsa på franska! Livet hade varit så mycket lättare då!

nu har jag insett att jag faktiskt behöver ett skrivbord! Och ett ganska stort med, eller med facit i handen skulle jag nog ha bokat ett grupprum på campus och gömt mig där hela dagen! Jag tror att jag ska göra det nästa gång!

Tur att vi hade tills måndag på oss, eller nä, jag tror att det hämmar min panik kreativitet! Det är desvärre fungerar det ganska bra för mig. Så jag hade igentligen behövt få ett datum ganska tidigt. Sedan när jag är klar med den får jag reda på att vi har fler dagar på oss  så jag kan sätta dit alla ´, `,^,¨ och sist men inte minst C:et med svansen som jag inte kan göra här!

Ikväll blir det "festeripass" på [Hg], och jag har för typ första gången det sena passet! Det är visserligen pågrund av hemtentan! Nu är det två och en halv timme tills det att jag ska infinna mig där! Undrar vart dagen tog vägen?

Så här snygg (?) är jag idag, kanske ska kosta på mig en dusch innan jag ska visa mig ofentligt... eller ag kommer ändå bli sunkig när jag ska jobba! Kanska ska borsta håret... fast bara kanske!

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0