Jaha...


Jo nu är det ju så att på söndag kommer jag hem. Vi ska flyga till Skavsta... och nyss läste jag att de har jättemycket problem snö på startbanan/landningsfälden. De planet som hade samma tid som vi idag, dvs det som skulle landa 14:40 var beräknat 22 nånting! Gissa när flygbussarna slutar gå! ha 18 nnånting... Det suger ju ganska hårt. Det kan även bli att vi får landa någon annanstans, och med min vanliga flyt lär det ju inte bli linköping... utan säkert ängelholm eller arlanda... Sturup är ju inte precis roligt men då kan mina föräldrar hämta mig!

nä kan jag inte bara få komma hem!

La Barbe

Kommentarer
Postat av: Elin Elwin

Sötnos! Landar ni i Skavsta och flyget är försenat så att du missar flygbussarna så kan vi komma och hämta dig! Pussipuss

2010-02-03 @ 16:07:30
Postat av: Ruff

Jag och Elin åker ut med en liten spade och börjar skyffla bort snö från landningsbanan imorgon, det är inga problem. ;)

2010-02-04 @ 07:32:29
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0