Måndag och vilken start på veckan!

Jag har haft en helt fantastiskt rolig helg! Det var lite gyckelmys med FOUL och Rookis det var jätte roligt, även om jag fick inredningstips av Axel... Nu ser min lägenhet ut som en riktigt sunkig studentlya min diskho är helt full av öl-och ciderburkar och det är hushållspapper överallt (jag vet inte riktigt varför) och golvet är lite klibbigt. MEn det var roligt så det gör ingenting.

Men idag är en annan dag... En sån dag... Jag gick till skolan samtidigt som Gustaf söm började kl 8 vi stressade ganska mycket, men jag tänkte att jag kunde få en del gjort innan min lektion kl 10. Jag satte mig i Baljan, tog upp min dator och givetvis som vanligt skulle den uppdateras.

Kl 08:35 loggade jag in på min mail, och vad står där ? Jo, ett mail från Gunilla Kristiansen "ASPs lektion idag är inställd pga sjukdom" ! Waaaaahhhaaa ! Jag har altså tagit mig osminkad, utan frukost och med ett hår som frös till is på vägen till skolan för... ingenting !

Jag tror det har satt standarden för dagen... Nu kom jag på att det är Måndag altså vilken start på veckan!

Fast helgen kommer bli rolig! Det är något som är säkert!

Biz et La Barbe


Kommentarer
Postat av: jos

Jag hoppas att vi får koppel till skiftet:)

2010-02-15 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0