Muppnivå nådd!

Nu sitter jag, Hanna och Karin sitter på Paus universitet och pratar om allt möjligt... Nyss kom samtalet in på tuttar, eller bröst som de även kallas... Vi väntar på ett litet parrrty... Eller? Nja... Jag har lite ångest för det, det kommer bli så pinsamt! Vad ska man prata om? Varför ska vi göra det här? Urk ångest!

Jag har även lärt mig satsdelar idag... Men jag vet ju fortfarande inte vad en huvudsats och en bisats är... Bra för en blivande srpåklärare... Eller?

Nä nu ska jag gå och vara lite social... eller?

5 dagar kvar =)

Idag har det varit mest: La barbe! Speciellt när en surveillent trodde att jag och karin var elever i klassen. Det värsta var att det var en 6:a... Så alla barn rabbatter here i come, nybliven 11åring.

LA BARBE!

Kommentarer
Postat av: Kaaaarin

hahahaha

2010-02-04 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0