Tisdag och tillbaka till verkligheten

Nu är jag äntligen tillbaka till Sverige, ett snöigt Sverige! Jag tycker allt är jätte roligt just för att jag är hemma. Men nu börjar jag känna stressen hopa sig, jag ska ha skrivit ett par (typ tre) rapporter till söndag. Det värsta är att jag inte har den blekaste aning om vad de ska handla om. Det kan bli väldigt spännande! Får se vad jag kan åstadkomma, tur att jag har ganska bra fantasi om inte annat.

Annars är det jätte skönt att vara tillbaka till min mysiga lägenhet. Den är nästan som jag vill ha den, men jag nöjer mig för tillfället! Jag har en prinsess lampa och fina gardiner. Så jag är väldigt nöjd. Min älskade soffa står här med det enda som saknas är en tv kanske, helst med franska kanaler så jag kan titta på franska nyheter (ja töntigt, jag vet) och så min dator kan få vila sig från att agera tv hela tiden. Men jag har ju faktiskt klarat mig utan tv ganska länge så det är ju ingen brådska precis.

Dock skulle jag behöva göra en tur till IKEA så jag kan strukturera upp lite saker.

Oh Jag är supermegajätte pepp på helgens aktiviteter… Tihi favorit i repris eller vad säger du Jos?

Idag är det bara la biz inget barbe


Kommentarer
Postat av: jos

Favorit i repris ska det garanterat bli :) Måste hoppa i snöhögar oxå=)

2010-02-09 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0