Söndag och om 7 dagar är jag hemma!

Nu sitter jag här och försöker fördriva tiden, det finns jätte många vättiga saker jag skulle kunna göra men varför göra det när man kan göra ingenting.

Igår var Hanna, Karin och jag på stan i Pau och shoppade lite. Jag fyndade faktiskt lite, så det gjorde mig lite mindre bitter.

En jättefin (och kort) blommig kjol och en randig tröja. Kjolen ska jag ha på mig nästa gång jag går ut och partar!

På tal om party så blev jag sjukt festsugen, men det är ju generations fest om mindre än två veckor yeeey! Det ska bli riktigt roligt! Jos vad sägs om lite Grease? ;)

Men nu ska jag förbereda mig mentalt på att sitta och huttra i matsalen (ja familjen har en matsal) och hoppas på att det blir gott!

biz ou la barbe!



Kommentarer
Postat av: Kaaaarin

La barbe!!!

2010-01-31 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0