Gääääsp!

Nu dammar jag av bloggen för ungefär 5:e gången, men ibland så finns det bara ingen inspiration till att skriva. Men jag kan ge en liten sommar update.

Jag har varit ca 2 veckor i stugan och sedan 3 veckor på konfirmationsläger i sundborn och nu är jag i västerås och ska snart åka upp till sundsvall igen för styrelsehelg.

Jag hade något fiffit jag hade tängt skriva men nu har jag glömt bort det. Jo JAG SAKNAR MITT SKÅNE!

Jag såg bilder från en klassreunion av 9c och insåg att jag gärna hade velat vara där! Men just då hade det varit konfirmation på lägret och det kanske inte var så lämpligt om en av ledarna försvan och gick på party istället.

Men jag kände hur gärna jag hade velat vara där med alla höra vad de gör för något, vad de ska göra! Mycket har hänt sedan 9:an!

Nu ska jag och min nostalgi tripp gå och göra något vettigt, typ läsa en bok/ surfa på fejjan!


såhär snygga var vi iallafall på Konfirmationen, Folkdräkt äger!

Gonatt alla som orkar läsa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0