Lördag!

Igår var jag näst intill tragisk! Jag satt hemma själv och tittate på streamade tv-program och stickade. Fast det kändes mindre misserabelt när jag gick över till att rita, på något sätt blev det mer acceptabelt. Kanske inte, men det kändes bättre!

Idag är en ny dag och solen skiner men ngen promenad  än, först ska "Junk-rummet" städas! Det ser jag verkligen inte frammemot, men det måste göras innan årsmötet! Så på med hanskarna och det goda humöret.

Men kvällen ser ganska lovande ut, det var tänkt med lite melodifestival med Jos och lite fler med de skulle på Hocky! (Sportfånar!). Så det blir mysig middag framför melodifestivalen (lite töntigt jag vet) med Gustaf!

- Vilket tråkigt inlägg, jag får ta och gaska upp mig lite! Men med tanke på hur mycket jag har att göra nästa vecka kommer det kanske komma några bittra inlägg igen! Inte för bittert är roligt, eller?

Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0