ZZZZzzzz

Hjälp! Jag är helt slut! Den här veckan har det varit mycket! Uppsats, bokredovisning, regionspresentation, Litteraturhistorie redovisning. Det känns att det ät torsdag och att det har varit en lång vecka. Idag när klockan inte hade slagit 12 var jag kanska säker på att kl var 16, jag kunde inte ens komma ihåg om jag hade ätit!

Men vi har inga lektioner i morgon, då blir det en välförtjänt sovmorgon!

Nästa vecka är det VFU, det kommer nog bli roligt! Jag har fått lite info om vad eleverna gör så får se vad man kan åsta komma med något så spännande som kärleks tema!

Undrar om jag vågar ta en powernap innan mötet kl 21? Finns en ganska stor risk att Gustaf kommer få släpa upp mig när han kommer hit hit halv 9.

Nä nu ska jag leta upp nästa bok Indiana av Gorge Sand (som är en kvinna) som ska läsas!

Bisous à tous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0